BEEGARDEN by Tellas

BEEGARDEN by Tellas

October 22, 2020
0 Comments

Continua la collaborazione tra l’artista TELLAS e Street Alps, questa volta per un progetto metropolitano ed insolito.”Beegarden” è il titolo dell’opera che Tellas ha dipinto a @beeozanam, il nuovissimo e fresco community HUB di Torino.L’edificio industriale, realizzato tra il 1938 e il 1941 e dimenticato da anni, è stato oggetto di un recente restyling che ha regalato un nuovo spazio ai quartier Madonna di Campagna e Borgo Vittoria.

Il murale è una raccolta di numerose varietà botaniche, un omaggio al luogo che ospita un orto urbano, un giardino sul tetto piano ed un apiario metropolitano. Godersi le foto è solo metà del piacere, per cui l’invito e di passare a visitare questo luogo ed immergersi nell’accogliente atmosfera.

EN___________________


The collaboration between the artist Tellas and Street Alps continues, this time for a metropolitan and unusual project.
“Beegarden” is the title of the work that Tellas painted at beeozanam community hub, the brand new and fresh community HUB in Turin.
The industrial building, built between 1938 and 1941 and forgotten for years, has been the subject of a recent restyling that has given a new space to the Madonna di Campagna and Borgo Vittoria districts.
The mural is a collection of numerous botanical varieties, a tribute to the place that houses an urban vegetable garden, a flat roof garden and a metropolitan apiary
Enjoying the photos is only half the pleasure, so the invitation is to come and visit this place and immerse yourself in the welcoming atmosphere.

Tellas crew
Beeozanam
Beeozanam


Join our
mailing list

to stay up date

Please enter a valid e-mail